این گونه است حال من…

کلبه ی تنهایی های یک عاشق تنها

مسافر جاده های دوردست من،سفر سلامت

این گونه است حال من…

این گونه است حال من…

با غم ها می سازم…

باکنایه ها می سوزم…

به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنم…

لبخندی تـــلخ

خداوندا…

می شود بگویی کجای این دنیا جای من است؟؟؟؟

از تـو و دنـــیایی که آفریدی

فقط در اعماق زمین اندازه یه قـبر

فقط یک قبـر…

در دور تـرین نقطه جـهان می خواهم

خدایا خـسته ام خسته....



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت17:17---20 اسفند 1392
خدایا خسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...از این مردم که به ظاهر صادق و با وفا ...خسته ام ... از دوری ...از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام...از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام ...
آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش



مریم.ا
ساعت19:37---14 اسفند 1392
خدا نکنه - همه به موقعش که خدا میدونه میریم پیشش اما نا امید نباش... بودنمون حکمت داره... امیدوارم اگه زمانش رسید تا بریم پیش خدا کوله بارمون از خوبی ها سنگین باشه ...امیدوارم دلت شاد باشه و روحت سلامت... نا امید نباش ...
پاسخ:ممنون عزیزم ان شاا... تو هم سلامت باشی و به تموم آرزوهای دلت برسی.


مریم.ا
ساعت20:21---13 اسفند 1392
خودتو به خدا بسپار تموم خستگیت از بین میره...
پاسخ:ما که جز خودش کسی رو نداریم . دلم میخواد برم پیشش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:8 ] [ baran ] [ ]